BUY SHAKLEE !

BUY SHAKLEE !

Saturday, February 4, 2012

RABBITS IN MY LIFE...AGAIN?

Erm..kpd yg kenal aku dah lama mesti tau aku pernah bela arnab masa aku stay kat kg before keje di PJ..pastuh semua arnab my mom sedekah pada org and ada jugak kot yang kena korban sbb dah takde sapa nk jaga..huhuhu...n now since aku dah dok umah semula, and kbtln ada yg offer lak pada my mom utk adopt rabbits, so bermulalah kisah aku si penjaga arnab..hahahah...tp arnab biase je la..tkdela baka yang mahal-mahal tu. Masa Hari Peladang kat sini last month ada gak mencari Holland Lop nye baka tapi yang tinggal sekor je and bukan utk dijual..yg lain tak berkenan sgt and ada gak yg berkenan tp mahal sangat lak..skang ni ada 5 ekor..erm..nama diorg?? selama aku bela arnab ni, tak penah letak nama pon..hahahah...

If aku sempat, aku akan lepas diorg kat luar rumah..bolehla diorg berlari-lari..tkdela terperap dalam cage je..erm..nmpk tak kucing tuh??kucing tuh khusyuk giler dok gk arnab tuh main..agaknyer tak pernah tgk arnab kot..mesti die pelik menatang apa lak ni kan..tp kucing ni penakut..arnab g dekat lagi dgn die, die yg cabut...


Sekor ni je yang smpt snap..dorg dilepaskan sekor2 or berdua..kalau semua skali tkt tak terkejor nanti..hehehe....


Comel kan??

No comments:

Post a Comment