BUY SHAKLEE !

BUY SHAKLEE !

Friday, April 10, 2015

JADI AHLI SHAKLEE SEUMUR HIDUP DENGAN PERCUMA???

Sebenarnya ramai yang jatuh cinta dengan Shaklee ni setelah mencuba dan merasai sendiri kebaikan dan keberkesanan produk Shaklee ni. Macam saya! Dan ramai juga yang mengambil keputusan untuk menjadikan Shaklee sebagai platform untuk dijadikan pendapatan utama.
Adakah anda berminat nak teruskan makan Shaklee dan membuat belian seterusnya dengan harga ahli yang jauh lagi murah daripada harga retail?
Adakah anda berminat untuk untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan kawan-kawan disamping menjana pendapatan sampingan yang lumayan?

MACAM MANA CARA NAK JADI AHLI SHAKLEE

Nak jadi ahli Shaklee sebenarnya mudah sangat. Ada dua cara yang anda boleh pilih, ikut kesesuaian dan bajet anda.

1. DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE BERBAYAR

Cara yang pertama untuk menjadi ahli Shaklee adalah dengan membayar yuran pendaftaran keahlian seumur hidup bernilai hanya RM80. Murah saja kan?
Kalau semasa daftar tu anda nak beli sekali mana-mana produk Shaklee, takde masalah. And boleh terus membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan jimat sehingga 25%.
Hanya RM80 untuk seumur hidup dan terus dapat penjimatan sehingga 25% untuk semua produk Shaklee.
2. JADI AHLI SHAKLEE PERCUMA SEUMUR HIDUP
Ada yang berminat nak jadi Shaklee secara percuma? Bukan setakat daftar percuma, tapi percuma seumur hidup. Menarik tak?
Untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee secara percuma, anda hanya perlu membuat pembelian produk Shaklee bernilai sekitar RM650 (nilai mengikut harga ahli) untuk mencukupkan 200 point (UV).
Macamana nak tau point-point untuk setiap produk?  Anda hanya perlu WhatsApp ke 018-6699723 dan saya akan list down kan kepada anda. Harga ahli untuk semua produk Shaklee ni tak boleh dipublish ke umum. Maaf yer..
SOALAN-SOALAN POPULAR YANG SELALU DITANYA SEBELUM DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE
Anda berminat nak daftar jadi ahli Shaklee, tapi mungkin anda masih ada beberapa persoalan yang bermain di minda. Di bawah ini saya cuba senaraikan 10 soalan yang paling kerap ditanya sebelum oleh mereka-mereka yang nak daftar jadi ahli sebelum ini.
Soalan Popular Sebelum Daftar Jadi Ahli Shaklee
Contoh Borang Keahlian Shaklee 

1. BETUL KE YURAN PENDAFTARAN HANYA RM75 DAN UNTUK SEUMUR HIDUP?

Betul! Yuran untuk jadi ahli Shaklee memang tak masuk akal. Hanya RM80 untuk seumur. Tiada yuran tahunan mahupun yuran bulanan.
Anda bayar sekali saja, dan boleh terus buat membeli produk Shaklee dengan harga ahli sampai bila-bila. Kalau anda buat bisnes dengan Shaklee, modal anda hanyalah RM80 tersebut.

2. SAYA KENA MAINTAIN BERAPA POINT SETIAP BULAN?

Dengan Shaklee, anda tak perlu pun nak susah payah maintain point setiap bulan. Nak beli barang setiap 2-3 bulan sekali pun takde masalah. Keahliah anda akan tetap aktif.

3. MACAM MANA NAK BELI BARANG NANTI?

Anda tak perlu susah payah ke branch Shaklee sebab semua urusan pembelian boleh dibuat secara online. Lepas dah place order, biasanya dalam 2-3 hari barang dah sampai. Paling lama pun 5 hari berkerja.

4. KENA ISI BORANG APA-APA KE UNTUK DAFTAR?

Anda tak perlu susah payah isi borang untuk daftar jadi ahli Shaklee. Lepas dah buat pembayaran, anda hanya perlu memberikan:
  • Nama Penuh Anda
  • No IC
  • Nama Pasangan
  • No IC Pasangan
  • Alamat Surat Menyurat
  • Alamat Emel
  • No Telefon

5. BERAPA LAMA MASA YANG DIAMBIL UNTUK PROSES PENDAFTARAN?

InsyaAllah saya akan daftarkan ada dalam masa 24 jam selepas bayaran telah dibuat. Semua urusan pendaftaran ahli baru Shaklee boleh dibuat secara online pada bila-bila, 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

6. BILA SAYA BOLEH START BELI PRODUK SHAKLEE?

Anda boleh buat pembelian sekali dengan pendaftaran untuk menjimatkan kos penghantaran. Kalau anda join Shaklee untuk buat bisnes, anda boleh terus start promote Shaklee selepas menjelaskan yuran pendaftaran.
Orang kata, “Fast Action, Fast Result” 

7. KALAU TAK NAK BUAT BISNES, MAKAN SENDIRI JE BOLEH KE?

Boleh sangat. Takde masalah pun sebab Shaklee takdelah mewajibkan setiap ahli buat bisnes. Tapi kalau anda nak buat bisnes, mestilah lagi bagus sebab anda boleh menjana pendapatan sampingan yang lumayan dengan Shaklee nih.

8. APA KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE?

Antara kelebihan jadi ahli Shaklee ialah anda dapat membeli produk Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah selain daripada mengumpul point (UV) untuk setiap belian. Kalau anda berjaya mengumpul sekian-sekian point dalam satu bulan, anda akan mendapat ‘cash bonus’ daripada Shaklee.
Selain daripada ‘cash bonus’, Shaklee juga menawarkan “Car Bonus” dan juga tiket-tiket percutian & umrah ke luar negara. 

9. KALAU SAYA NAK BUAT BISNES, MACAM MANA? SAYA MALU & TAK RETI.

Berminat nak buat bisnes dengan Shaklee? Tahniah kerana membuat pilihan yang bijak! Anda tak perlu risau kalau anda seorang yang pemalu dan tak reti langsung tentang online bisnes.
InsyaAllah saya dan suami akan guide anda dari A sampai Z tentang bagaimana anda boleh mula menjana pendapatan sampingan daripada Shaklee secara 100% online.

10. KALAU NAK DAFTAR SENDIRI DI BRANCH SHAKLEE BOLEH KE?

Boleh jer kalau nak daftar di branch. Cuma pastikan di ruangan “Penaja / Sponsor”, anda masukkan Shaklee ID saya, 1115798 - Khairunnisa Binti Zakaria
Selepas selesai mendaftar, sila hubungi saya di 018-6699723 seberapa segera supaya saya dapat membimbing anda dengan pelbagai tips yang berguna berkaitan produk-produk Shaklee.
Info: Borang keahlian Shaklee perlu dibeli dengan harga RM3.20.

KENAPA ANDA WAJIB DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE DENGAN SAYA

Walaupun jadi ahli Shaklee nih ada banyak kelebihan, malangnya tak semua ahli yang dapat menikmati kelebihan-kelebihan ini. Ramai juga yang lepas daftar, mereka menyesal sangat sebab join Shaklee. Antara sebabnya mereka menyesal:

1. DAH BELI, TAK TAU CARA MAKAN

Ada yang dah beli produk, tapi tak tau cara makan yang betul dan berkesan. Akhirnya mereka gagal mendapat hasil yang diingini. Bila tanya upline, upline pun tak tau dan suruh ‘Google’ jer.
Kalau anda daftar dengan saya, anda tak perlu risau sebab saya akan guide anda from A-Z terutamanya tentang cara-cara pengambilan yang betul, pantang-larang dan banyak lagi. Kalau masih ada persoalan, boleh tanya saya bila-bila masa. Insya-Allah saya akan jawab secepat mungkin.

2. TERPAKSA BELI STOK RM10K SEMASA DAFTAR

Bila nak daftar, ada ‘upline’ yang cakap kena beli stok barang-barang Shaklee bernilai RM10K. Terpaksalah buat pinjaman sana sini untuk cukupkan RM10K. Lepas dah daftar, upline terus hilang ntah ke mana. Saja dia suruh beli stok supaya dia cepat naik ‘pangkat’. Last-last stok tu terbiar jer dekat rumah sebab tak reti nak jual.
Dengan saya, anda boleh daftar tanpa beli stok pun takpe. Hanya RM80 untuk seumur hidup. Tak perlu pening kepala nak pinjam duit dengan bank.

3. NAK BUAT BISNES TAPI TAK RETI

Ada yang join sebab nak buat bisnes, malangnya upline dia nih tak reti langsung macam mana nak buat bisnes. Disuruhnya gi belajar dengan orang lain atau join seminar itu ini. Terpaksalah keluar duit lagi untuk ke kelas-kelas pemasaran online.

4. TAK TAU APA YANG BOLEH & TAK BOLEH DIBUAT
Bila dah jadi ahli Shaklee, kenalah ikut terma & syarat yang dibuat oleh Shaklee supaya keahlian anda tak dilucutkan ataupun digantung. Malangnya, tak ramai yang tau apa yang boleh dan tak boleh dibuat oleh seorang ahli Shaklee. Ini menyebabkan ada yang dilucutkan keahlian apabila melanggar peraturan.
Antara contoh kesalahan yang palin kerap dibuat adalah menjual produk Shaklee pada harga ahli kepada orang yang belum jadi ahli. Lagi teruk, ada yang jual dibawah harga ahli semata-mata nak kumpul point dan kejar pangkat di dalam Shaklee.
Kalau anda tersilap daftar bawah ‘upline’ yang macam nih, anda di dalam bahaya! Bila-bila masa saja keahlian anda boleh ditarik dan menyebabkan anda tak dapat sebarang faedah yang dijanjikan oleh Shaklee sampai bila-bila. Rugi giler!

BERMINAT NAK DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE HARI INI?

Saya kira anda dah faham macam mana nak jadi ahli Shaklee dan kenapa anda perlu daftar dengan saya. Dengan yuran hanya RM80 untuk seumur hidup dan kelebihan yang terlalu banyak, mustahil anda boleh rugi kalau mendaftar sebagai ahli hari ini.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi saya atau suami saya di nombor berikut:
Nissa Zack - 018-6699723
Nazri Razali - 018-6677280

No comments:

Post a Comment